POHOTOVOST +420 603 195 278 (NONSTOP)


Naše firma Výtahy Kladno v.o.s. se zabývá především servisem, výměnami a montážemi výtahů.
smluvní – zákazník platí paušálně za sjednané služby
smluvní kompletní – zákazník platí paušálně kompletní služby včetně havarijní NON STOP služby
zakázkový – zákazník si objednává jednotlivé úkony a platí je samostatně
V České republice je v současné době stále ještě velké množství výtahů vykazujících provozní rizika s různým stupněm nebezpečnosti.
Současná platná norma ČSN EN 81-20 stanovuje provozní rizika při provozu výtahů a dělí je podle závažnosti a četnosti výskytu na vysoká, střední a nízká. Minimální úroveň bezpečnosti výtahů stanovuje právně závazné nařízení vlády č. 27/2003 Sb. ve své příloze č.1. Pokud spojíme tyto dva předpisy s konstrukční normou ČSN EN 81-20, můžeme konstatovat, že výtah je zcela bezpečný jen tehdy, pokud jeho konstrukce a použité technologie neobsahují žádná provozní rizika vysoké a střední úrovně.
pro odstranění provozních rizik dle ČSN EN a tím zvýšení bezpečnosti dopravovaných osob i servisních techniků na úroveň předepsanou v EU
pro zvýšení nosnosti a podlahové plochy klece výtahu
pro zlepšení jízdních vlastností a snadnější ovládání výtahu
pro nový a moderní design
Modernizací získáte bezpečnější, pohodlnější, spolehlivější a ekonomičtější výtah. Díky klecovým dveřím nehrozí nebezpečí zachycení osoby ve výtahu, zvýší se přesnost zastavení ve stanici, klec je zajištěna i proti nadměrné rychlosti směrem nahoru, vybavena obousměrným dorozumívacím zařízením naprogramovaným na stálou havarijní (servisní) službu, nehrozí otevření šachetních dveří v okamžiku, když není klec ve stanici, apod.
Výtah po výměně starého reléového řízení za moderní mikroprocesorové s frekvenčním měničem má podstatně plynulejší pohyb a v úrovních stanic zastavuje po zpomalení. Po odstranění starých dílů v elektronice a pohonu se zvyšuje spolehlivost chodu výtahu.
Další ekonomickou výhodou jsou méně časté návštěvy servisních techniků.
Interiér klece je standardně dodáván v jednoduchém antivandalním, ale moderním a vkusném provedení. Stěny klece jsou obloženy fólií podobné materiálu, ze kterého se vyrábí povrchy pracovních desek kuchyňských linek v kombinaci s nerezovými doplňky (rohové lišty, vstupní portál, okopové plechy, štítek ovládání, madlo apod.), na podlaze je položeno protiskluzové ALTRO (plastová krytina). Osvětlení klece je zajištěno bodovými světly osazenými v nosném nebo podvěšeném stropu. Kterýkoliv díl tvořící interiér klece lze při poškození jednoduše a levně vyměnit. Při přání zákazníka lze design klece výtahu provést dle jeho požadavků.
Součástí modernizace výtahu v ocelových šachtách je výměna opláštění šachty. Pletivo i drátěné sklo je podle norem nevhodné opláštění a je nutné ho nahradit plným materiálem s požadovanou pevností v nehořlavém provedení. Vhodné a cenově nejpřijatelnější řešení je obložení šachty deskami, které lze povrchově upravovat malířským nátěrem nebo sklem.
prostornější klec výtahu
větší nosnost výtahu
větší šířku vstupních dveří
vyšší komfort jízdy
přesné zastavování ve stanicích
moderní design výtahu
odstranění provozních rizik
MAXIM 320 (BOV 320/0,63) – pro výtahy TOV 250/0,7 ve zděných šachtách a ocelových konstrukcích.
MAXIM PLUS (TOV 320 – 400/0,63 – 1,0) – pro výtahy TOV 250/0,7 v ocelových konstrukcích o rozměru 1200 x 1500 mm, kde v zrcadle schodiště za ocelovou konstrukcí je místo pro umístění protiváhy a strojovna stávajícího výtahu je nad tento prostor rozšířena.
MAXIM PLUS (TOV 500/0,63 – 1,0) – pro výtahy TOV 250/0,7 v ocelových konstrukcích o rozměru 1200 x 1500 mm, kde v zrcadle schodiště za ocelovou konstrukcí je místo pro umístění protiváhy a strojovna stávajícího výtahu je nad tento prostor rozšířena.
MAXIM 320 2xPLUS (TOV 320/0,63 – 1,0) – pro výtahy TOV 250/0,7 ve zděných šachtách – rozměr 1200 x 1500 mm